Mijn avontuur in Chile, Suramérica - Reisverslagen van Evelien Dekker - WaarBenJij.nu Mijn avontuur in Chile, Suramérica - Reisverslagen van Evelien Dekker - WaarBenJij.nu

Mijn avontuur in Chile, Suramérica

Hallo familie, vrienden en kennissen!

De komende vijf maanden zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden over mijn grote avontuur in Chili. Aangezien ik doordeweeks veel met mijn stage bezig zal zijn en waarschijnlijk niet iedere week veel zal gaan reizen, kan ik niet verzekeren dat mijn updates heel regelmatig zullen zijn. Hoewel, zodra ik iets interessants meemaak of nieuwe plekken ontdek, dan zal ik jullie zeker op de hoogte houden!

Recente Reisverslagen:

21 Februari 2016

Het einde van mijn reis

05 Januari 2016

Familiebezoek!

18 December 2015

Santiago & Valparaíso

10 November 2015

Op de helft!

27 September 2015

Een week vol indrukken
Evelien

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4898

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 27 Januari 2016

Mijn avontuur in Chile, Suramérica

Landen bezocht: